Asistent/ka obchodního oddělení
Hledáme pečlivou a energickou posilu do našeho týmu.
Máte rád/a jasně strukturované úkoly a dokážete efektivně podporovat tým? Zvládáte s přehledem administrativní činnost a baví vás práce v příjemném pracovním prostředí? Přidejte se k Engel & Völkers, renomované společnosti v oblasti prémiových realit, a staňte se důležitou součástí našeho týmu.
Co Vás čeká:
- Administrativní podpora týmu – správa dokumentů a organizace podkladů
- Tvorba profesionálních exposé (prezentace nemovitostí) v souladu s naší firemní kvalitou
- Podpora týmu – zajištění administrativního zázemí, koordinace běžné agendy a pomoc s ad hoc požadavky kolegů
- Zajištění hladkého chodu kanceláře –Kontrola pořádku a technického zázemí
- Zastupování na recepci – profesionální uvítání klientů, vyřizování telefonátů a koordinace schůzek
- Pomoc s tabulkami v Excelu – zpracování reportů, základní analýzy dat a příprava přehledů pro tým
Koho hledáme:
- Pečlivého a organizačně zdatného člověka, který zvládá multitasking s úsměvem
- Zkušenosti s administrativní či asistentskou pozicí – min. 2 roky
- Dobrá znalost MS Office, zejména Excel a Word
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti – budete v úzkém kontaktu s klienty a kolegy
- Samostatnost, spolehlivost a chuť pomáhat tam, kde je to potřeba
- Znalost angličtiny
Co nabízíme:
- Stabilní práci v zavedené mezinárodní společnosti s prestižním renomé
- Jistota HPP s fixní mzdou a osobními bonusy
- Flexibilní pracovní dobu
- Rozmanité úkoly, díky kterým se nebudete nudit
- Přátelské pracovní prostředí a tým, na který se můžete spolehnout
- Moderní kanceláře na atraktivní adrese v Praze
- Zvýhodněná multisport karta, každý den čerstvé ovoce na pracovišti
- Školení pro osobní a profesní rozvoj
Našli jste se mezi řádky? Zašlete nám svůj životopis, včetně krátkého motivačního dopisu, my se s Vámi rádi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.
Chci poslat životopis
My se vám ozveme do 48 hodin, jestli jsme vás vybrali a nebo ne a v jaký termín se máte dostavit.
48 hodin